Το νερό στους δρόμους της Τέχνης


Το νερό στους δρόμους της Τέχνης
Γεια σας παιδιά!
Εύχομαι να είστε καλά εσείς και οι οικογένειές σας και σύντομα να ανταμώσουμε στο υπέροχο σχολείο μας!!!
Τα σχέδια μαθήματος που θα ανατροφοδοτώ θα εναλλάσσονται σε γνώσεων, δραστηριοτήτων και παιχνιδιών με απώτερο στόχο να γίνει το μάθημα πιο διασκεδαστικό!  


Μουσική (Βιβλίο Μουσικής Στ΄ Δημοτικού, Κεφ. 22: «Ο ήχος τηςθάλασσας»,
                                                                             Κεφ. 23:  «Η μουσική και οι άλλες τέχνες»
Συνοπτική περιγραφή
- Συζητάμε γενικά για το νερό, τις μορφές του, τη χρησιμότητά του, κ.ά., καταλήγοντας στο ότι το συναντάμε σε όλες τις Τέχνες.

- Αναφέρουμε διάφορα έθιμα που σχετίζονται με το νερό. Ξεκινάμε από το έθιμο της Περπερούνας (http://bit.ly/2XI2cSU), δείχνοντας ένα βίντεο (http://bit.ly/2YgkXtp). Ακολούθως, αναφέρουμε παροιμίες σχετικές με το νερό.

- Παρουσιάζουμε έναν διαδραστικό παγκόσμιο χάρτη, όπου έχουμε προσθέσει ιμπρεσιονιστικούς πίνακες ζωγραφικής (https://www.thinglink.com/card/1198341016927600643). Συζητάμε για τα κοινά στοιχεία που παρατηρούν οι μαθητές μεταξύ των πινάκων, για το πώς αποδίδεται το νερό, για το κίνημα του ιμπρεσιονισμού, κ.ά..

- Στον ίδιο χάρτη υπάρχουν εικόνες και ήχοι από μουσικά όργανα νερού.

-Καταλήγουμε στη δημιουργία ενός υαλόφωνου (γυάλινα ποτήρια και μπουκάλια με νερό παράδειγμα).

- Κάντε το παζλ, όπου απεικονίζεται ο ιμπρεσιονιστικός πίνακας του Μονέ, Εντύπωση: ήλιος που ανατέλλει, 1872 (http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/7899). Μπορείτε να επιλέξετε όποιο βαθμό δυσκολίας εσείς επιθυμείτε.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις